Trendsales er nu medlem af klubben med virtuelle talspersoner

Mode- og second hand-portalen Trendsales bød fredag d.9. marts TS Trine velkommen til den digitale verden. TS Trine er en semi-fiktiv person. Hun er Trendsales alter ego – en personificering af Trendsales.

TS Trine skal fungere som brugernes inspirerende, kritiske og humoristiske veninde. Hun kommer til at være i dialog med brugerne, hvilket i sidste ende skal skabe tillid og øge kunde-loyaliteten. TS Trines liv udfolder sig i realtime, og den semi-fiktive persona vil løbende fortælle om personlige oplevelser som måske – måske ikke – er virkelige hændelser. Hun vil være aktiv på Facebook, Pinterest, Twitter, blogs og som ”almindelig” debattør. TS Trine vil give sine followers tips og hjælp til at finde de bedste køb. I den virkelige analoge verden arbejder TS Trine i Trendsales’ marketing-afdeling. Det hele handler om WOM – som er et af de stærkeste marketing-værktøjer. TS Trine bevæger sig i de digitale universer, hvor hun opbygger reelle relationer.

På denne måde træder Trendsales ind i klubben med virtuelle talspersoner, hvor bl.a. Politiken (Nynne), SAS (virtuel Eva chat-support), Ikea (Anne) og Vupti (Vupti-Pede) allerede er medlemmer.