Insight

Insight består af en række dedikerede medarbejder, der alle brænder for at gøre en forskel. Fordi vi tror på, at ansvar skaber resultater er afdelingen inddelt i 4 teams med hver deres fokus- og ansvarsområde.

1) Consumer & Trend, 2) New Product Development, 3) Communication & 4) Desk research.

I dagligdagen har vi dog et meget tæt samarbejde – både internt i afdelingen, men også på tværs af hele MediaCom.

Vi tror på, at de mest effektive kommunikationsstrategier funderes på en dybdegående forståelse for, hvordan forbrugerne tænker og agerer. Vi brænder for, i samarbejde med resten af huset, at omsætte vores indsigter til kreative koncepter og kommunikationsstrategier, der skaber værdi for vores kunder.

Vi anvender en række standardiserede og globalt implementerede analyseværktøjer og metoder. Vores analyser tager dog altid udgangspunkt i den enkelte kundes udfordringer og problemstillinger.

Mangler du dybdegående indsigt i dine målgrupper og dit vækstpotentiale? Savner du rådgivning ift. at lave den mest effektive cross-mediastrategi, identificere dit potentiale i sociale medier eller lignende, er du meget velkommen til at kontakte os.